اپلیکیشنی جدید برای علاقه‌مند کردن کودکان به کتابخوانی

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
0 0 رای
رتبه بندی

به گزارش گلوبایت کتاب  به نقل از پابلیشرز ویکلی- آمازون برای سرگرم کردن جوانان که این روزها از موبایل خود بسیار استفاده می‌کنند اپلیکیشنی جدید ایجاد کرده است.

این اپلیکیشن که Amazon Rapids app نام دارد فرصتی را برای والدین فراهم می‌کند تا این اپلیکیشن را به قیمت ۲٫۹۹ دلار فراهم کنند و با داستان‌هایی که برای سن کودکانشان مناسب است آشنا شوند. این سرویس که در iOST، آندروید، و دستگاه‌های مخصوص آمازون در دسترس است به والدین اجازه می‌دهد تا در فرصت دو هفته‌ای که این کتب در معرض دیدشان قرار دارد علاقه کودکان خود را کشف کنند.

این داستان‌ها برای کودکان بین ۲ تا ۷ سال مناسب است و با تصاویری برای کودکان توصیف شده است و گفتگوهای بین شخصیت‌ها به صورت پیامک بین شخصیت‌ها رد و بدل می‌شود.

این اپلیکیشن شامل داستان‌هایی در ژانرهای مختلف از جمله داستان‌های علمی-تخیلی، ورزشی، طنز، آثار فانتزی، و جنایی است. به عنوان نمونه در بعضی از داستان‌ها گفتگوی بین حیوانات خانگی درباره نظرات و رفتارهای صاحبان آنان یا مادربزرگی که حرف نوه خود با دیگران را قطع می‌کند روایت می‌شود.

این اپلیکیشن دارای بخشی است که می‌تواند کلمات مختلف را برای کودک تلفظ کند یا گزینه‌ای تحت عنوان «خواندن» دارد که در صورت انتخاب داستان را برای کودک می‌خواند.

مدیر آمازون در این باره می‌گوید: «همه می‌دانند که کودکان این روزها عاشق چت کردن با موبایل هستند. بنابراین ما چالشی را برای نویسندگان خود فراهم کردیم تا داستان‌هایی را در این اپلیکیشن خلق کند تا خواندنشان آسان باشد. بسیار مشتاقیم تا این اپلیکیشن را به کودکان و والدین معرفی کنیم.»

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
گلوبایت در اینستاگرام گلوبایت در تلگرام
0 0 رای
رتبه بندی
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است.
بازخوردها
دیدن همه نظرات
0
خوشحال میشیم در مورد این مطلب نظر دهید.x