آموزش رفع خطا در مرورگر Mozilla Firefox

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
0 0 رای
رتبه بندی
مرورگر Mozilla Firefox
مرورگر Mozilla Firefox (موزیلا فایرفاکس) یک مرورگر وب آزاد و متن-باز برگرفته از مجموعه نرم‌افزار اینترنت موزیلا است که توسط بنیاد موزیلا توسعه و پشتیبانی می‌شود. براساس آمار ماه می ۲۰۱۴، این مرورگر ۲۴٫۹٪ از کاربران اینترنت را به خود اختصاص داد.
این مرورگر در ابتدا بیشتر بین کاربران لینوکس محبوبیت داشت، ولی رفته‌رفته با پدیدار شدن مشکلات امنیتی در اینترنت اکسپلوررپراستفاده‌ترین مرورگر وب، کاربران دیگر سیستم‌عامل‌ها از قبیل ویندوز و مکینتاش نیز استفاده از این مرورگر وب را آغاز کردند تا جایی که بدون نصب پیش‌فرض روی ویندوز یا مکینتاش، طی چند سال پراستفاده‌ترین مرورگر وب جهان بود.
فایرفاکس محبوبیت خود را مدیون داشتن سطح بالایی از قابلیت‌های سفارشی‌سازی و افزونه‌هایش است.
نام این مرورگر وب برخلاف واژه «فاکس» (روباه) و لوگوی آن که شبیه روباه سرخ است، بنا به گفته مقامات موزیلا در حقیقت یک پاندای سرخ است.
یکی از قابلیت‌های فایرفاکس امکان تغییر آن به سلیقه هر فرد است. برای این کار فایرفاکس دو مورد را در نظر گرفته است. اول توانایی‌های مرورگر وب، دوم ظاهر آن.
سفارشی‌سازی توانایی‌های فایرفاکس با کمک فایل‌هایی با حجم کم به نام افزونه (Extension) ممکن می‌شود. این افزونه‌ها در واقع تکه‌های کوچک برنامه‌اند که قابلیت‌های مختلفی را به این مرورگر وب می‌افزایند. تم‌های مختلف این مرورگر وب هم شخصی‌سازی ظاهر آن را راحت می‌کند.
آموزش رفع خطا در مرورگر Mozilla Firefox
در مرورگر Mozilla Firefox ممکن است با تصویر زیر مواجه شویم که به ما هشدار می دهد که قصد ورود به یک صفحه با اتصال غیر امن دارید.
برای گذشتن از این پیغام و دستیابی به صفحه مورد نظر، گزینه I Understand the Risk را کلیک کنید.
سپس طبق تصویر زیر گزینه Add Exception را کلیک کنید تا پنجره بعد باز شود.
در کادر باز شده ابتدا بر روی کادر کلیک کرده سپس وقتی گزینه Confirm Security Exception فعال شد، آن را کلیک کنید تا گواهی SSL برای مجوز دادن به سایت نصب گردد
پس از این کار، صفحه وارد کردن نام کاربری و پسورد نمایش داده می شود.
موفق باشید

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
گلوبایت در اینستاگرام گلوبایت در تلگرام
0 0 رای
رتبه بندی
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است.
بازخوردها
دیدن همه نظرات
0
خوشحال میشیم در مورد این مطلب نظر دهید.x