«دختری در قطار»، در فهرست پرفروش‌ترین‌ها

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
0 0 رای
رتبه بندی

به گزارش گلوبایت کتاب به نقل از گاردین- کتاب «دختری در قطار» در این فهرست جایگاه نخست را کسب کرده است. این کتاب که حول محور داستانی جنایی می‌چرخد پس از ۱۲ روز حدود ۱۳ میلیون پوند به فروش رفته است و در رقابت تنگاتنگی با «دختر گمشده» در زمان اکران خود در بریتانیا دارد. داستان بر اساس کتاب «دختری در قطار» که در سال ۲۰۱۵ وارد بازار کتاب شد ساخته شده است.

فیلم «دوزخ» در رتبه دوم این فهرست قرار دارد و بر اساس یکی از داستان‌های «دن براون» ساخته شده است. البته نسخه سینمایی «راز داوینچی» پیش از این فروش بالایی داشت و در زمان خود در جایگاه نخست آثار اقتباسی قرار داشت. حالا «دوزخ» حدود ۲۹ میلیون پوند فروخته و حدود ۹۳۹ هزار نقد درباره آن نوشته شده است. بنابر فروش دیگر اثر «براون» پیش‌بینی می‌شود میزان فروش «دوزخ» به یازده میلیون پوند برسد.

انیمیشن Storks که توسط کمپانی برادران وارنر تولید شده است در رده سوم آثار پرفروش اقتباسی قرار دارد. این انیمیشن تاکنون حدود دو میلیون پوند به فروش رفته است و حدود ۹۷۴ هزار نقد درباره آن نوشته شده است.

در جایگاه چهارم دو اثر در رقابتی تنگاتنگ با یکدیگر قرار دارند. چهاردهم اکتبر فیلم «عزیز آمریکایی» اکران شد اما توزیع‌کننده آن به این موضوع توجه نکرد که درست یک هفته پیش یک مستندی به نام «علم‌شناسی من» در سینماها اکران شد و استقبال خوبی از آن شد و این موضوع جایگاه آن را در خطر قرار می‌دهد.

فیلم «علم شناسی من» در هفته دوم اکران خود در ۴۹ سینما حدود ۱۲۲ میلیون پوند به فروش رفت. اصولاً مستندها در میان جوانان طرفدار ندارد اما این مستند خلاف این موضوع را به اثبات رسانده است.

در طی هفته گذشته شش فیلم حدود یک میلیون پوند به فروش رفته است و در این میان نقش «دختری در قطار» بسیار پررنگ است. کتاب «دختری در قطار» نوشته «پائولا هاکینز»، نویسنده بریتانیایی در زمان انتشارش در صدر فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفت و سیزده هفته در صدر این فهرست قرار داشت.

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
گلوبایت در اینستاگرام گلوبایت در تلگرام
0 0 رای
رتبه بندی
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است.
بازخوردها
دیدن همه نظرات
0
خوشحال میشیم در مورد این مطلب نظر دهید.x